glad midsommar!

god morgon, god natt eller kanske bara hej!
Jag är hemma hos filip, han sover. eller jag vet inte riktigt, snudd på i alla fall. Ja, vi har varit uppe hela natten och nu kan jag inte somna eftersom man blir rätt så pigg efter ett tag. Helgen var ganska bra faktiskt, träffade min vän som jag inte träffat på länge, KUL! Sen så firade vi midsommar och sånt mysigt. Jag sjöng också kareoke inför en massa människor, lite läskigt sådär men dom tyckte vi var bra. Idag ska jag vara med Myran, haha... stackars henne, jag kommer inte orka mycket ska jag tala om. Men innan jag är med henne har jag lovat filip att jag ska spela fotboll med honom typ runt 10. hehe.. jaja, det blir säkert bra... hoppas jag. Ett lite längre inlägg kommer senare när jag orkar, typ imorgon. puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tack, detsamma! :)

2008-06-23 @ 10:54:21
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0