go away from my window

godmorgon!
hur mår ni? jag mår faktiskt ganska bra. Jag har nu beslutat mig för att inte söka till fryshusets gymnasium av mång skäl. Och det känns faktiskt ganska bra. Sen är det ganska skönt också att slippa stå inför en jurry och sjunga måste jag nog säga också. Och nu kan jag konsentrera mig på mina framträdanden med Vonka och sofia och det med filip. Men i alla fall, idag skulle vi ju åka med skolan till flotsbro och typ bara chilla. Men helt seriöst så pallar jag inte det, och eftersom jag redan har sagt att jag inte kommer att komma så är detta en bra chans att göra något annat. Men jag ska faktiskt till skolan, för jag ska vara med filip typ hela dagen i musiken. Han har väl en hel del lektioner som han måste gå på också, men då kanske jag tar och chillar hem ett tag och sätter mig på ballkongen och spelar på vonkas nu stämda gitarr. Låter inte det ganska najst? Sen efter skolan kanske jag ska hem till My och kolla på desperata hemmafruar eftersom jag var ute igårkväll missade jag det. Men senare har jag inga planer. Så en ganska najs dag har jag alltså att se framemot. Imorogon hade jag tänkt att åka in till stan och inhandla det sista till balen. Som typ: Skor (tror det blir vita pumps), en kuvärtväska (jag tror jag ska köpa en rosa i lack från monki) och sedan lösnaglar. Någon som vill följa med? aja, ska nog lägga mig i sängen en stund till för att sova lite om jag kan göra det eftersom jag har en turban på huvudet. Men vårat vatten stängs av klockan sju så jag var tvungen att duscha nu.. aja, bilder kommer in från igår senare. byebye!



/ F


 


Kommentarer
Postat av: BIrre licious

Du jag ska faktist också kanske in till stan imårgon..så då kanske vi kan åka tillsammans :) men men får se <3

2008-06-04 @ 18:32:49
Postat av: felicia

great! men jag ska typ åka med myran också, men vi kan ju ta sellis alla tre! :D <3

2008-06-04 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0