godmorgon!

hejsan!
är hemma hos filip. Jag sov här, eller sov och sov, Filip väckte mig klockan halv 8 och vi gick väl oss och la oss vid kanske 4. Så, jag är väl ganska trött vid det här laget. Idag ska jag väl vara med filip, antar jag. Men senare på kvällen är jag bjuden på middag hemma hos My med danny, jocke, hanna och vera. Senare blir det väl säkert film antar jag.
Jag tror nog faktiskt att My är kär i filip, eller jag vet. För hon säger det själv, inte kanske medvetet men hon säger det. Kul är det när hon råkar försäga sig hela tiden. Igår var jag ju inte på något vidare bra humör, men det blev bättre senare mot kvällen. Dagen innan var jag hos My, eller jag sov där. Vi hade bestämt oss för att ha värsta myskvällen och myskväll blev det. Vi åkte nämligen till högdalen och hyrde film samt köpte en massa frukt som: ananas, melon, vindruvor, äpple, päron och banan som vi senare gjorde världens godaste fruktsallad av, Sen köpte vi också en hel skål med sånna där goda majschips MUMS! Så en riktig tjejkväll blev det med en massa skitsnack och sånt. URNAJST! Imrogon har jag inga planer, måste kanske börja packa lite till landey eftersom jag ska åka dit på torsdag men kommer hem redan på söndag. Ska ju fira midsommar där med min tjocka släkt. Men sen bär det hem igen, skönt! Det är så jävla najst att jag inte behöver vara så mycket på landet i sommar, endast typ 3 veckor. SKÖNT! Aja, ska dra nu. puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Wellwell, can't help it!

2008-06-17 @ 17:53:03
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0