I get wet

hejhej!
lovad en uppdatering och här kommer den!
Balen började klockan 19.00 i sturebyskolan. Och ja vi var på teater hela dagen och kom hem ca 16.00 och då började jag och my göra oss iordning. När vi var klara var det nästa dags att ge oss av. Jag var faktiskt ganska nervös, vet inte riktigt varför men så var det bara. Jag blev upphämtad av en vit gammal bil, en sådan utan tak av rickards pappa, rickard, filip och emil. Och i den fina vita bilen gjorde vi våran entré. När vi väl var framme var det ända man fick höra och det ända man sa var: gud vad fin du är, vilken fin klänning o.s.v. Sen var den dags för mat. i våran skola servades någon slags macka med någon slags gucka på till förätt. nägon slags fritterad potatis med någon slags kycklig och sen till efterrätt kladdkaka och någon annan sags desert. Men jag och filip hann inte käka deserten eftersom vi var tvunga att öva inför vårat framträdade. Och ja, det blev nog ganska lyckat tycker jag nog. Eller alla tyckte vi var jättebra och så, men inget slog Alinas nummer när hon sjöng hallelujah. FINT! Sen var det dans, hela natten lång. Jag tror nog bergis att jag och filip dansade i två timmar säkert. Bugg och allt! TJOHEJ! kul var det, och nu dansar jag nästan hela tiden bara för att jag insåg hur kul det är. Så jag och filip har seriöst bestämt oss för att ta en danskurs. KUL! Efter balen gjorde vi inte mycket än att gå hem, eller snarare bli buren hem. Filip bar mig en bra bit eftersom jag hade så jävla ont i fötterna efter mina skor. Haha, jag älskar dig du underbara omtänksamma pojkvän! Ja, och sen somande jag typ direkt när jag kom hem. ja, och idag har jag varit med filip. Vi var inne i stan och shoppade kläder till skolavslutningen. Filip köpte en skjorta, jag köpte glass... för hans pengar. Och nu sitter jag och inväntar att klockan ska bli kanske runt 8 eftersom jag ska hem till emil med filip och rickard för att kolla på sverige grekland. JIPPIE! är så jävla taggad. Men ska dra nu, bilder från balen kommer när jag får några skickade till mig. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0