I look in your eyes and I can see......

hejhej!
just nu sitter jag och traglar låten through the fire. Ja, jag måste ju lära mig texten tills på onsdag och jag tror nog inte att det ska vara några större probelm. Min vistelse på landet var ganska najs faktiskt. Inte direkt rolig men helt okej eftersom det var helt underbart väder. Och jag kan stolt här med berätta att Felicia Maria Heller har tagit sitt första dopp i det blå. VÄLDIGT KALLT! ja, sen hann jag träffa emma lite också. Inte länge men en liten stund. Och så charmig som jag är lyckades jag flörta till mig en plats i mormor och morfars bil så jag fick åka hem tidigare. Och om kanske en timme ska jag joina mys familj och vi ska grilla. Mysigt right? Ja, och sen drar jag väl ut I guess. Men det finns en chans att jag skiter i det och bara lägger mig i sängen och göö glör på teven. Men jag går dit viden för mig. ska dra nu. FÖRESTEN, JAG MÅSTE PIERCA MIG!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0