Leende guldbruna ögon

Hejhej!
Bella gick nyss, och nu ligger jag och kikar på sagan om ringen. Grymt bra film verkligen. Eller alla är väldigt bra. Jag tror nog att jag tycker att den sista är bäst faktiskt. Jaja, imorogon ska jag till landet. Filip ska då följa med, skitkul verkligen! Slipper man vara alldeles ensam. Ute på landet ska vi bara chilla, kanske bada eller något. Sen ska jag vara där i hela 3 veckor! HEMSKT! helt ensam och helt mobbad. Men jag tror nog att jag ska försöka ta mig hem litegranna några dagar för annars kommer jag nnog ta livet av mig. Men helgen kommer bli toppen i alla fall, tror jag. Nu ska jag förtsätta kolla på film, puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0