lite allt möjligt

hejhej!
känns som åratal jag bloggade. Men nu är jag igång igen! Det är inte sommarlov, det kan inte vara sommarlov. För det känns inte som sommarlov. Hur varmt är det ute ungefär, kanske runt 16 grader. Vad är det för sommar egentligen? GAAAAHHHH! Så ja, nu får man spendera sina första dagar på sommarlovet innomhus. På skolavslutningen grät jag, som fan! usch, det är så hemskt att veta att man kanske aldrig mer kommer att träffa personer som man har levt 4 långa år med och vissa flera. Hemskt! men jag orkar allvarligt talat inte skriva mer om det, då börjar jag bara gråta. Men mina betyg får mig på bätte tankar eftersom jag höjde mig med 55 poäng. BRA JOBBAT FELICIA! Och jag känner ändå att jag inte alls lagt ner mycket tid på skolan, men det känns bra. Lite missnöjd bara att jag fick g i engelska. När jag egentligen förtjänar ett vg. Men jaja, resten var jag väl ganska medveten om att jag skulle få. Förutom vg i kemi?! Vad fasiken har jag gjort för att förtjäna ett vg i kemi får jag fråga?! HAHA, aja tack klockar! I förrgår var med med filip och sov där, igår var jag med erica och sov där. Kul båda delarna! Bilder från både balen och skolavslutingen är ganska svåra att få tag på, men jag hoppas att det kommer. Ajuste en sak innan ja drar. JAG HAR FÅTT EN SYNT! TJOHO! Fick den i examens present. ÄR HUR GLAD SOM HELST ÖVER DEN! tjoho igen! Snart ska filip komma också, och stämma mys gitarr.Men vi hörs senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0