MODE

hejsan!
något som jag inte alls ofta tar upp i min blogg är mode, något som egentligen borde tas upp varje dag eftersom det är ett av mina största intressen. Så mer mode blir det! Och varför inte börja med en gång?
Sommarens mest trendigaste och finaste plagg tycker jag är långklänningen och byxdressen. Dock är det sådana plagg som är väldigt svårburna. Men jag ska defenitift skaffa mig en byxdress, längklänningen däremot har jag lite svårt för eftersom att jag inte är så lång. Men gud vilken dröm det skulle vara om jag passade i en. Andra trendiga sommarplagg tycker jag är den höga kjolen, gladiatorsandalerna, den ljusa jeansjackan och indianstilen. Satsa på dom så kommer du vara helsnygg i sommar!



Långklänning från ellos.se - 299 kr 
Byxdress från monki - 400 kr

Jag skulle kunna tänka mig denna långklänning eftersom att den är så pass billig, och den går ju att lägga upp om man känner att det blir för långt.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0