pearl harbor

hejhej!
kanske inte rätt läge för mig att blogga eftersom jag kollar på film men jag kände att jag var tvungen. Filmen jag kollar på är Pearl Harbor, grymt bra, grymt lång. Hittade den nämligen i källaren när jag och filip leyade efter gamla disney filmer.  Jag var precis på en LÅNGpromenad med emelie ström, det var väldigt trevligt. Jag tänkte kolla på matchen sverige-ryssland men så blev inte fallet, hade verkligen ingen fotbollslust. Imorogon ska jag vara med filip, fast han ska på någon konstutställning först. Så jag ska städa innan, det som inte blev städat idag, som typ dammsugning. aja, whatever. Föresten, fy fan vad sorligt det här är! filmen alltså.. snart kommer det, alltså tårar. usch. jag måste dra innan jag gåter ner datan. hejdå!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0