rumpvärk

god dag!
hur mår ni? jag mår toppen, verkligen. Efter några dagar med derpission känns det entligen helt underbart. Jag tror faktiskt att jag behövde vara lite deprimerad för att kunna må bra. Sitter här i mitt lite nystädade rum på min oranga skrivbordsstol och har en jävligt obehaglig värk i rumpan. Jag vet vad ni tänker, men så är det inte. Jag cyklade ju nämligen igår som sagt och ja nu har jag fått fucking rumpvärk. Jag är väldigt somrig idag, ska ta kort på dagens outfit men jag hade tänkt att ta med våran digitalkamera eftersom mobilbilderna inte blir så bra. Men batteriet är slut så jag måste ladda den. Snart ska filip komma, vi ska inte göra mycket. Eller vi ska senare hem till magda med hanna för att spela låten vi ska köra på balen och sedan ska vi fira att magda har fått ett nytt rum och dricka te. Senare ikväll får vi se vad vi gör, kanske ut, kanske bada, eller kanske en myskväll bara. Filip ska nämligen sova här.Mysigt. Imorogn ska jag kanske sova hos my med en massa andra roliga typer. men vi får se. aja, ska fortsätta meddet jag höll på med ( alltså föröska hitta något som kan bota min rumpvärk). puss!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0