Stockholm i mitt hjärta

Hejhej!
idag ska jag som sagt till landet, kul! Eftersom att filip ska med så blir ju allting mycket roligare. Idag har jag också en såndär dag som man gör allting som behövs göras. Som tex:

  • Raka benen
  • Storstäda rummet
  • Kolla på totaly spies (länge)
  • FIxa med saker som aldrig fixas
  • Smörja in sig i massa goda hudkrämer
  • Packa allt som ska med till landet, alltså packning för 3 veckor


  • Ja som ni ser så är ganska många saker avklarade, skönt. Men fortfarande finns det en hel del att göra. Ungefär vid klockan 18.00 ska vi åka. Så jag har fortfarande några timmar att njuta av mitt kära stockholm. Och mitt internet, jag tror nog att jag kommer sakna det mest (förlåt vänner) haha, sajk klart jag kommer sakna er mest! Och staden, alltså shoppingen och en mysig fika i gamla stan. JAG KOMMER DÖ! Jaja, som sagt ska jag försöka ta mig hem någon gång. Men nu måste jag fortsätta med det som ska göras. puss!

    / F


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0