sverige är nog ändå ganska underbart trots allt



Hejhej!
jag har precis kommit hem från en lång tur med filip och emil till stan. Vi hade underbart trevligt förutom att både jag och filip var skittrötta. Ja, runt halv 5 i morse somnade vi väl. Och ja, vi hade ställt klockan på 9 så ja alltså 4 och en halv timmas sömn. Men jag överlever. Sitter här vid mitt underbara (gud vad kommer det ifrån) skrivbord med ett glas med mjölk och sånna dära majschips. UNDERBART! Inne i stan i alla fall, så kollade vi på allt möjligt. Det var bara filip som shoppade men emil var med på ett litet hörn när han och filip bestämde sig för att köpa en gåva till deras favoritlärare Per. Efter shoppingen så satte vi oss ner för att käka kebab, mums! Ja, och sen gick vi för att besöka filips mamma på hennes jobb för att få lite tips om hur filip skulle sy till sina nu långa byxor till shorts. Efter det så köpte fille en glass och vi gick och satte oss vid vattnet vid slussen och sedan lekte vi en lek. Det var hur härligt som helts inte bara umgänget och leken utan vädret. JAG ÄLSKAR SVENSK SOMMMAR! Sen bar det hemmåt. Och nu sitter jag här och äter mina majschips och ska snart städa mitt rum och sen ska jag gå hem till My. Senare ska jag sova hos vonka.  Aja, måste städa nu! bye!

Såhär ser mina balskor ut:



Och såhär ser min väska ut:




/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0