sverige v.s grekland 2-0 :D

tjo!
har precis bråkat med min mamma. Det är ganska konstigt tycker jag eftersom jag tycker själv att jag är en hyfsat bra dotter och också att jag och min mamma har en väldigt bra relation. Men ändå, ändå så ska hon hålla på och tjata och sen slutar det med bråk. Attans morsor. I alla fall, jag kom precis hem får emil. KUL! sverige van ju! Filip var helkäpp och drog en massa dåliga skämt hela tiden. Men jag måste faktiskt erkänna att dom dåliga skämten passade ganska bra emot min dåliga humor så ja en hel del skratt blev det. Imorgon är det skolavslutning. KUL! eller, ledsamt. Jag kommer nog gråta som fan, tror jag. Sista dagen i hela mitt liv med min klass så ja... nej usch felicia inte gråta nu... ledsamt kommer det bli. Sen ska jag ju sjunga också. KUL! hihi, aja ska sova nu. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0