tråkskrivande

hejsan!
jag har precis gjort mig iordning, har packat och sånt också. Nu kollar jag på snövit! TJOHO! jag älskar gamla disney-filmer. det är ju kanonkul att kolla på! Sitter och väntar på att filip ska ringa, men han ringer aldrig.. jaja, snövit är ju kanon. Jag vet inte helt säkert men jag tror att min vän från gotland är på mitt land just nu, alltså inte hemma hos oss utan på henes farmor och farfars landetsälle, och det blir ju kul eftersom jag inte har träffat henne på typ ett år. jaja, nu känns det bara att jag skriver för att jag har tråkigt. hejdå!

/ F


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

ha en fin dag!

2008-06-19 @ 14:58:53
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0