VARMT!

hejhej!
sitter här och sjunger. ganska trött på låtarna nu som jag ska sjunga imorogn. JA fyfasiken, det är imorgon och nej jag kan dom inte. Och jag och filip har inte övat någoting, så nej det känns inte bra. I alla fall, detta var världens onödigaste dag. Vi kom till skolan klockan 9.00 och sen kanske gick ifrån skolan 9.05 och sen var vi tvunga att komma tillbaka kl 13.00 och sen fick vi gå igen klockan 13.05. Ja jag vet, det ända vi var tvugna att göra medans var att ta lite bilder på naturen och sånna där konstnärliga saker. ja, och nu sitter jag och väntar mest. På att filip ska komma, och ja han sa att han skulle komma typ ikväll så jag får nog vänta ganska länge. Ja, sen ska jag försöka sova ganska tidigt så att jag har lång tid på mig att försöka somna eftersom jag kommer säkert vara så nervös. aja, pallar inte skriva mer, lägger upp lite bilder från dagen senare. Om jag orkar. puss!
 
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0