åhhh!

hejhej!
 snart är det dags, jag ska sjunga på mina oditions. Det här handlar fan om min framtid som sångerska, shit. Jag ska i alla fall sjung, typ en evert toub låt, Neyo med Becouse of you, throght the fire och sen typ vem kan segla. Men jag har en egenvald låt också, Bubbly med Cilbie Caillat. Hoppas att jag har gjort ett bra val! Men jag hade ju tänkt att jag skulle ha en ganska soft dag för att fösöka bli friskare tills jag ska sjunga eftersom att jag nu är hur tept som helst hon har ont i halsen.. Men nej, jag hade glömt bort att jag hade kör idag..  Visst det är skojj, men Vonka ska inte med eftersom hon är och åker skidor så jag får ta mig dit själv. Sen kanske jag ska på bio med familjen, mysigt. Aja, om det är någon som har lust att hitta på ngt så hör av er! puss!




här är låten som jag har valt själv, för er som inte har hört den.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0