arg.

hej!
igår skulle jag ha kunnat döda min blogg. Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg men såklart raderas det. Så jag pallade inte skriva något nytt. Jag är sjuk, eller jag tror jag håller på att bli frisk. Men min morsa tror att jag har körtelfeber, det tror nog inte jag eftersom att jag känner mig mycket bättre idag. Jag ska säga att det är så grymt härligt att vara hemma faktiskt, för jag är typ aldrig sjuk längre så när jag väl blir sjuk är det faktiskt ganska skönt. Även fast jag kanske missar saker i skolan så vet jag att jag kommer kunna göra det senare. Det skänns helt enkelt skönt. Idag ska jag till vårdcentralen den trejde gången typ på två veckor, mina föräldrar vägrar ge sig. Aja, jag låter dom sköta de där så går det säkert jättebra. Men resten av dagen hade jag tänkt att fortsätta på dagen igår, genom att titta på filmer som narnia och harry potter. Sånna filmer som är lite magiska eller vad man ska säga. Kollade på Narnia och Harry Potter och de vises sten igår (första filmen). Jag är vekligen en harry potter tönt, har typ lästa alla böckerna och bara älskar dom. Aja, kanske inte världens roligaste inlägg men men. byebye!




/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0