chocktillstånd

hejhej!
ja, man kan väl säga att jag fortfarande är chockad över att det svenska folket ens röstade på I LOVE EUROPE. Men däremot är jag stormglad över att Charlotte Perrelli gick och van. För jag tror faktiskt att hon kan ha en chans i den stora melodifestivalen, och det hoppas vi såklart också. Jag har spräyat sönder min näsa med nässpray. Så nu har jag börjat blöda näsblod, och jag menar hur hett är de liksom på en skala? Jag får bara önska med all min kraft att det slutar blöda tills imorogon. Hahaha, ganska synd faktiskt. Men jag ska i alla fall berätta att jag är så jävla lättad över att vi bara har typ 3 dagar kvar i skolan och sen är det påsklov. Visst det kommer säkert vara en hel del plugg men det blir skönt med lov igen. Inte direkt för att jag inte har varit hemma, men det är ändå skönt, såklart! Ja, och nu har jag väl suttit och dagdrömt i ungefär 5 min när jag kom på att, jajuste jag håller ju på att blogga. Men nu är jag tillbaka i banan. Det var ju ganska länge sedan jag skrev ett sånt där långt inlägg men jag antar att det kanske inte är så jävla kul att sitta och läsa typ hur många sidor med text som helst så jag ska väl försöka att inte skriva så långt, men ändå vill jag. Fy fan vaf jobbig.. Aja, jag får väl ta och avrunda här då.. hejdå!



åhh, christer.. du är så grymt het! sajk, släng dig i väggen!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0