disney channel!

hejhej alla coolingar!
grejen är den att jag måt så jävla bra, kanske inte helt friskt men jag menar.. Jag är liksom lycklig och så. Finns typ inget riktigt fel på mitt liv just nu förutom att jag har läxor. Mamma har lovat att jag ska få beställa en massa kläder från hm katalogen, jag ska ha värsta mysiga melodifestival kvällen med min familj och allt är toppen. Jag är kär också, eller inte kär men jag gillar en pojke. Jag ska shoppa idag också. MITT LIV ÄR NÄSTAN HELT PERFEKT NU! woho! Jag ska på kör senare också, kanske inte så jätteroligt längre eftersom att vonka säger att hon ska sluta, och det är ju inte så kul. Men nu sitter jag här i alla fall och kollar på disney channel, det är väl min roligaste sysselsättning just nu. Haha, det är någon teckad film just nu men jag kollar väl iinte sån mycket på den. ska dra nu! pööööss!

 

Micke och molle, det var så filmen hette. tror det är 2an!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0