en jobbig sak

hejhej, ja nu har in vän Bella tvingat mig till at göra denna grej. hej!

1. Hur länge har du bloggat?
Ja du, det var en ganska svår fråga. Kanske om man ränkar ihop allting.. hmm 1 år?
2. Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut, en månad innan du själv började blogga?
coola.
3. Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Jag har nog inte riktigt någonsin aldrig, varit förälskad i en blogg men jag har verkligen kul när jag läser www.kissie.blogg.se eftersom att hon är så grymt patetisk. Och jag bara älskar att kika in hennes videoinlägg.
4. Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Jag skrattarc högt innobords. fy fan vad jag skäms.
5. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet, som läsare?
jag vet inte exakt, kan det vara 10 kanske.
6. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
jadu, jag tror det är ungefär hälften hälften.
7. Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
www.blondinbella.se & www.kissie.blogg.se
8. Nämn en bloggare som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
jadu, jag vet inte riktigt om mina vänner är så lika mig men i alla fall mer än andra bloggare/bloggerskor så kanske www.remotecontrollface.blogg.se och www.casualfab.bloggspot.com
9. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
jag tror nog att vissa gillar det och vissa tycker att det är lite onödigt och vissa tycker säkert att jag är bra/dålig
10. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
ja, det tror jag nog.
11. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
ja verkligen, min gräns är satt. Eftersom att jag inte vill att vissa saker ska komma ut. Man har hemligheter också.
12. Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
politik, mat och sånt som inte intresserar mig.
13. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
ja, du fullt ut.
14. Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
nej, det tror jag verkligen inte.
15. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
nej, aldrig. Bara folk som jag redan känner  såklart.
16. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
ja faktiskt, om man skriver negativa saker om andra personer... och så..
17. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer
nej, aldrig!
18. Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
jajamensan, en gång i min förra blogg. det handlade om kärlek. usch!
19. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
har inga nackdelar tycker jag i alla fall.
20. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
jag hoppas eftersom det är en sak som får en avslappnad och det är liksom najs. hur kul som helst!
21. Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur,
eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
nej verkligen inte!
22. Avslutningsvis 1: Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
ja, det har väl inte betytt så mycket för mig direkt. Bara att man liksom kan skriva ner vad som har hänt och så har känt skönt och få dela med sig av sitt liv. de är najs!
23. Avslutningsvis 2: Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?
betytt och betytt, jag har väl fått mig en massa goa skratt!
24. Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten:
jag vill att MYRAN OLSSON gör denna urtrista grej, bara för att jävlas!


hejdå! / F

Kommentarer
Postat av: bella

heheheh!

2008-03-10 @ 21:28:32
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0