fanta till frukost

Hej mina vänner!
Igår gick jag och la mig typ 8! jag vet, men efter att ha somnat klockan 6 så var det faktiskt väldigt skönt. Sen vaknade jag väl vid 9, så nu har jag verkligen fått massor med sömn. här har ni en kul video som jag och mina vänner spelade in i torsdags:




Idag i alla fall ska jag vara med filip, vi har inte bestämt något mer än att vi ska vara här. Men det kommer säkert bli kul. Efter det kanske jag ska vara med Madde och My, men jag vet inte riktigt. Om jag och filip är länge så kommer jag ju inte vara med dom. Så vi får se, imorgon har jag däremot inget att göra. Tror jag ska åka in till stan och köpa mig något fint! Jag läste min vän Mys blogg alldeles nyss, (www.remotecontrolface.blogg.se) och kom på att sex and the city filmen har premiär snart, JIPPIE! Jag har ju blivit helt besatt av sex and the city det senaste året och jag längtar så tills filmen har premär. Det fanns en plan att jag, My, hennes mamma och min mamma skulle gå tillsammans men jag vet inte om det blir av, vi får se. Jag har kommit på en ny extremt rolig aktivitet som jag gör hela tiden, jag kollar på en massa barnprogram (ett bra tips om du vill ha något att fördriva tiden med). Jag har ju lovat att jag ska lägga upp lite bilder på grejerna jag köpte för några dagar sedan, så här kommer dom:

  

1. väska från hm 198 kr
2. solglasögon glitter 79.50 kr
3. T-shirt hm 129 kr
4. ingen bild men en tröjklänning från hm 298 kr

Det var väl det, men jag ska ju som sagt kanske in till stan imorogn också så det blir säkert mer. Att ha mycket pengar känns bra! Jag var ju hemma hos Linnea för några dagar sedan, men mina vänner. Här kommer det några bilder:

  

1. Linnea och Ww bakar pizza!
2. Ww, jag hon är ju som hon är...
3. PIZZA!

Aja, nu ska jag fortsätta med mid tv tittande. byebye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0