let's dance, björn gustafsson och skrattattack

hejhej!
dom flesta undrar säkert vad en tjej som jag gör hemma på en fredag. Jo, tack det undrar jag också. Jag har helt enkelt inte pallat att gå ut och träffa vänner, konstigt va? Jag var med Bella idag i alla fall, vi hade väl en sådan dag då man inte gör någonting över huvud taget. eller vi bakade visst lite och kollade på tv, var inne på datan o.s.v. men vi hade kul, i alla fall jag. Eftersom att jag brottade ner Bella i sången och kittlade henne så att hon höll på att kissa på sig. Jag önskade så att det var någon som skulle ha filmat oss, vi fasiken. Bella satt i alla fall nästan resten av tiden och tittade på björn gustafsson, samma klipp kanske 15 gånger. Ja, man kan ju undra om hon kanske har en liten hemlig gömma med en massa bilder på honom och kanske till och med en docka som ser ut som honom. Men jag har i alla fall precis kollat på let's dance, inte kul. För jag hatar nämligen det programet. Verkligen! Det finns liksom ingen poäng, för det första så vinner man väl ingenting (?) och för det andra så är det inte kul att kolla på en massa människor som dansar. Och jag förstår inte riktigt varför folk röstar heller, då har man ju inte riktigt något liv. Men i alla fall nu kollar jag på någonting på 2an som min vän filip har tipsat mig om. Det är något band som har en livespelning och jag måste erkänna att jag gungar med litegranna ävern fast det kanske inte riktigt är det jag lyssnar på. Det är kanon! Imorogon ska jag och madde åka in till stan och ta en liten fika och kanske gå på stan, även fast jag inte har några pengar. Bara till fika, men vi har inte träffat varandra på as länge så jag tror att vi kommer ha mycket att prata om. Men på söndag är jag ledig, så om det är någon som vill hitta åpå något är jag öppen för förslag (?) Men nu ska jag nog försöka kolla på det här programet, Säket heter bandet tror jag! byebye!

image85

Mina bästa vänner Erica Orbelius och Isabella Stormbom är så enormt söta! Tänk, vi har varit vänner i över 12 år. och vi är fortfarande lika bra vänner. Jag och Erica gick på dagis tillsammans och vi började i samma klass som Bella till sexårs. jag älskar er mina kära bästisar!

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

vafasen, vaddå ledig söndag? har du inte kollat ditt schema?

löv you big time, baby.

2008-03-21 @ 22:25:23
URL: http://casualfab.blogspot.com/
Postat av: felicia

juste, bajsa va det. tack verkligen, annars vet jag nor inte vad jag skulle ha tagit mig till.

love ya!

2008-03-21 @ 22:30:48
URL: http://futurewoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0