LYCKLIGAST!

hejhej!
jag är så jävla lycklig! verkligen, vet liksom inte vad jag ska ta mig till! men här sitter jag och skriver om hur lycklig jag är när jag egentligen skulle plugga. Dumma felicia! Men jag orkar verkligen inte, verkligen inte, verkligen inte! jag menar det är ju bara spanska, men så kan man ju inte tänka. Skolan är viktig och där med basta. Senare ska jag på notkurs, och nej det är inte roligt. Går mest bara för att kanske få lite högre poäng till mina intagningsprov. Men det blir skönt sen när jag kommer hem, eftersom att det är GREY'S! WOHO! det är ju verkligen enormt bra, åhh. Verkligen mitt liv är så jävla bra just nu. JIPPIE, äntligen! FELICIA HELLER IS NOW HAPPY!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0