music is love

hejhej!
igår hade jag en ganska najs kväll. Kollade på sing a long, extra extra och någon film som hette magiska systrar som jag efter halva filmen kom på att jag redan hade sett. Hade väldigt mysigt, och käkade också några bitar av mitt natugodis. tände mitt urnajsa doftljus som doftar "fruit smoothie". Idag ska jag i alla fall åka till min urgulliga kusin i bromma. Han är två år och heter ludwig (ludde) och vi ska vara där och typ äta påsklunch och så. Mysigt! Senare ska jag hem och städa tror jag, kanske rensa min garderob eller något, ta ett bad och kanske fixa en liten skönthetssallong med en massa goda ansiktsmasekr och krämer. Men vi får se, det kommer säkert sluta med att jag sitter och kollar på tv istället. men men, imorogn ska jag vara med filip. trevligt, han ska komma hit och vi ska väl hitta på något kul. Men på tisdag så hade jag tänkt att åka in till stan, någon som vill följa med (?) för jag gillar inte att åka själv. aja, vi ska åka nu! byebye! pöööözz!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0