NÅGOT EXTREMT ROLIGT JAG TOG FRÅN MYRAN!

1. Vilken BH har du på dig just nu? en gul med spets 
2. Vilka trosor har du på dig just nu? ett par leopardfägade hotpants
3. Är du nöjd med dina bröst? inte direkt något att skryta med
4. Är du nöjd med din rumpa? ja, faktiskt!
5. Uppsatt eller utsläppt hår? utsläppt tack, har bara uppsats när ingen ser.. typ
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om? han har allt en perfekt kille kan ha, drömkillen liksom!
7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet? hela kroppen, håret, klädstilen. typ allt!
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar? åh, jag har alltid velat haft en bögkompis, men det är liksom ingen som vill bli bög så... någon bög som vill bli min vän?
9. Vart vill du helst bli kysst? gärna munnen om det går bra.
10. Och om inte där? halsen
11. Har du några snygga killkompisar? jodå, men dom är mina!
12. Har du kysst ngn av samma kön? nopp snopp!
13. Vad är ett plus på motsatta könet? att den personen är solbrun, fin hy.
14. Vad är ett minus? finnar, blek
15. Är du en hejjare på att kyssas? jag har ju inte testat att kyssa mig själv, men det kanske skulle vara något.
16. När strulade/hånglade du senast? de var inte så länge sedan
17. Med vem (om du inte gjort det säg vem du skulle vilja göra det med)? en sak mellan mig och honom 
18. Tror du på spöken? ja, eller jag tror på andar
19. Tror du på Gud? ja, fast jag borde inte. för han uppfyller ju aldrig mina önskningar.
20. Raka eller vaxa? RAKA, skulle aldrig våga vaxa benen.
21. Blondiner eller brunetter? det går bra med båda tack!
22. Brad Pitt eller Adam Brody? Adam Brody of course. han är en också som en sån där drömkille
23. Spelar du dum? nej, jag föddes så
24. Snyggaste kroppsdelen på en kille? magen, händer
25. Näst snyggaste? högst upp på ryggen
26. Tar du bilder på dig själv? ja..
27. Hur ofta ser du dig i spegeln? så fort jag går förbi en
28. Har du varit otrogen? aldrig, och hatar folk som är!
29. Har du push-up? ja
30. Har du någon gång önskat att du vore Victoria Beckham? ja, det är klart. för det första är ju inte hon riktigt ful och sen så har hon ju världens snyggaste man (nästan) och sen så är hon ju rik. Ser inga hinder att vara henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0