ni kanske inte tycker det är kul, men det gör jag!

One three hill eller O.C: O.C off course!

Ute eller hemmakväll:  det beror på, men jag gillar att mysa hemma framför teven, men det kan vara kul att vara ute ibland. 

Salt eller sött: sött!


Lyx eller budget: gärna så billigt som möjligt. 

Sommar eller vinter: exktemt svårt tycker jag, i dagens läge skulle jag lungt välja sommar, men jag älskar vinter. men nu har det gått för långt.

När är du Född: 28 augusti 1992

Vad har du på dig en ledig dag hemma: jag går gärna runt i pyamas, men annars mjukisbyxor och min kompis sköna skoltröja.

Favoritresturang: har nog ingen favorit, men jag älskar alla sushi resturanger.

Favoritfilm: Jag har hur många som helst, titanic, dagboken, saw filmerna, when a stranger calls, osv.

Drömväska: jadu, jag älskar alla väskor från mullberry, hermes, mui mui, marc jacobs och nästan alla från prada.


Har du barn: inte vad jag vet.

Födelseort: Stockholm, typ.


Smeknamn:
fiffi, flajsa, flaj, flajsan, men kalla mig för felicia

Favoritfärg: svart, lila, vitt, orange, rosa, knallblått, senapsgult.

Drömprins: ja, jag har hittat min!

Har du varit kär: Ja, för många gånger.

Favoritlåt: just nu. A new england med billy bragg.

Maträtt: sushi, tapas, indiskt, pasta. osv.


Godis:
äter inte, men naturgodis (?)

FavoritResemål: thailand

Favoritblomma:
orkideer

Tycker inte om: sånt som är dåligt.

Senaste sjukhusvistelse: för någon vecka sedan, jag var förkyld. jag var där 3 gr på en vecka.

Favoritdricka: jag måste nog säga läsk, men jag älskar kaffe. i nästan alla former!

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: hm, har en fondvägg. och sen är resten vita. ska måla en i guld!


Vad gör du när du är uttråkad:
lägger mig på golvet och somnar.

Missbruk: datan.. synd.

Vad retar du dig mest på: folk som leker.

Läggdags:
jag går faktiskt och lägger mig i tid på vardagar kanske 22-23, på helgerna och loven blir det väl lite senare.

Nagellack: gärna färgat, typ rött, lila, rosa.

Skostorlek:
39-40

Syskon: fjortisbror!


Favorit pålägg:
det är gott med avokado! med örtsalt.

Vilket är det vackraste ordet: alla ord är vackra på sitt sätt.

Bästa bok du läst: syskonkärlek och linas kvällsbok. dom är super!

Är du Internetberoende: om jag är.

Gillar du snö: ja, men som sagt inte nu.


När köpte du något åt dig själv sist:
någon vecka sedan, en adidas. ska köpa solisar idag!

Vilken är din bästa egenskap: att jag kan sjunga, kanske.

Senaste pojkvännen: mitt kärleksliv är ganska komplicerat

Vilken film såg du på bio senast:
jag tror det var förtrollad.

Senaste köpta skiva: tror nog gwen stefanis senaste.

Studier eller jobb: studerar, går i skolan. inte kul..

Bästa kompis:
har ganska många bästa vänner, typ My, Bella, erica och Veronica.

Innerstad eller liten ort: Innerstad. klarar mig inte utan shopping, cityliv, och mysiga cafeer.

tog den från åkermans blogg. ganska kul faktiskt.  / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0