sing a long

hejsan alla futurewoman.blogg.se läsare!
Jag blev lyckligt överaskad när jag aldelles nyss kollade på reklam och jag fick reda på att sex and the city ska börja som serie igen! JIPPIE, vet inte om det är gamla avsnitt eller nya men det får vi se. Idag i alla fall, så var jag med filip. Vi hade jätte mysigt, kollade på film och så. Det var kanon! Vi kollade också på Eva och Adam. Och det ända vi gjorde var väl och skrattade typ under hela programet åt hur töntigt det är egentligen. När man var liten tyckte man ju det var hur coolt som helst, men nu.. haha, fy fasiken. Men gulliga var dom i alla fall. Filip gick väl vid 8 och då satte jag mig och kollade på något körprogram på 4an, inte kul så efter ett tag bytte jag till mitt favoritprogram (sajk men det är bra) sing a long. Så nu ligger jag och kollar på det. Sen är det extra extra, och sen är det kudden som gäller. Men nu ska jag prata om en helt fullt serös sak, jag har slutat äta. Har gått ner 3 kilo på typ en månad kanske, eller midre. Det är helt sjukt. HJÄÄÄÄLP! Men det kommer säkert att bli bra, hoppas jag. Aja, nu ska jag kolla vidare på tv, men imorogn ska jag till stan. Så om jag köper något så kommer det läggas in! Vi hörs imrogon! byebye!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0