star wars

hejhej!
hur mår ni? jag mår i alla fall toppen, kanske inte lika bra som igår men fortfarande toppen. Idag var jag och madde innne i stan. Vi kollade inte så mycket i affärer, men jag lyckades ändå hitta ett par ursnygg solglasögon från glitter i modellen lite ray ban. Skit fina, men jag hade lite otur och hade precis inte råd så jag ska åka in i veckan och inhandla dom. Antingen ett par helsvarta eller ett par genomskinligt leopardfärgade ni vet sån där färg som gamla glasögon är i. Vet inte riktigt, men vi får se. vad tycker ni? Senare så tog vu en fika, på coffe house by george. Vi drack varsin chocklad och sen bar det av hem till mig där vi satt och återupplevde gamla minnen, genom att kolla i gamla skolkataloger och så. Vi hade trevligt! Nu sitter jag och kollar på star wars, inte så roligt eftersom jag redan har sett alla filmerna och dom  är inte så särskilt roliga. Men men, jag vet inte riktigt annars vad jag ska göra. Och jag tänkte vara hemma idag också, men jag vet inte riktigt vad det är på tv. Nu går ju inte melodifestivelen längre så man vet ju inte riktigt vad man ska kika på men det går säkert något bra. aja, byebye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0