stolt att vara kvinna!

hejhej!
åhh, nej jag är inte femenist direkt. Jag är bara så jävla glad över att jag är kvinna, jag menar annars skulle jag inte kunna sitta här och sjunga och skriva blogg samtidigt. För vi kvinnor är ju kända för att kunna göra flera saker på samma gång. Jaja, idag så gick jag till skolan. Ja, jag mår faktiskt ganksa bra nu. Och eftersom att vi slutar kl 12 på fredagar så kan man ju säga att jag nästan inte ens gick till skolan. Och nu sitter jag här hemma igen och väntar på att min kära vän erica ska komma hem så att jag kan ringa henne så att vi kan ses. Men nej, hon har varken på mobilen eller svarar i den.. De där blev konstigt. ajas, whata fuck. Jag har hittat min drömklänning till balen nu när vi slutar 9an. Fy fan vad den är fin. Den är från Ida någonting, och man kan hitta den på weekday. ååhh,  jag är kär i en klänning! patetiskt.. men sant. Jag har ju inte direkt skrivit så mycket om mitt kärleksliv i min blogg, eftersom att jag inte har något. eller det har väl snarare varit lite upp och ner, men sakna som har skett och inte skett kanske inte borde tas upp sådär offentligt. Men jag hoppas på att kunna skriva mer om mitt "kärleksliv" senare. ;) Aja, ska snog försöka ringa erica igen för att reta henne lite granna eftersom att hon troligen inte har slutat och att hennes telefon ligger och låter på lektionen tycker säkert inte läraren är så najs, MOHAHA! byebye!

/ F

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra dag:)

2008-03-14 @ 23:47:22
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0