tjejmiddag!

hejhej!
igår när jag var med erica blev jag glatt överaskad när mina vänner Linnea och My ringde och frågade om jag vill komma på en tjejmiddag och sova över. självklart! Så hela kvällen tillbringade jag med My, Linnea, Ida och ww. egentligen skulle vonka ha kommit också men hon hade migrän. Jag var och shoppade igår också, köpte två toppat, men en var lite mer som en klänning, avgör själva! Men den kommer inte upp på bild, för när jag fotade mina inköp så glömde jag (så smidig som jag är) att fota den men dom andra kommer. I alla fall tillbaka till myskvällen! Vi hade hur kul som helst och kollade på film och åt en massa onyttiga saker. URMYSIGT, verkligen! här kommer lite bilder!

   
  
 

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0