trevligt

hejhej!
igår var jag med fillepille. Vi hade jättetrevligt, pratade, spelade guitar hero och kollade på tv. Det var kanon mysigt. idag ska jag in till stan med min kära vän my som precis har kommit hem från gotland. JIPPIE! Senare ska jag nog kanske träffa veronica (vonka) för hon har också kommit hem, fast hon var hos sin pappa i skärgården. Imorogn kanske jag ska på bio med familjen, mysigt. det var verkligen länge sedan. Nu sitter jag och kollar på the voice, eftersom jag vaknar typ kl 8 varje morgon. Jag vet, det är helt otroligt. Men vad ska jag göra, jag kan liksom inte somna om. Nu ska jag ta och förtsätta kolla, byebye! ajuste, ska köpa mina drömsolisar idag från glitter, JIPPIE!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0