trött, trött, trött.

hejhej!
igår, usch! eller, jippie! aja, jag skulle ju sova hos veronica. Men vi hade också bjudit dit my, christian och filip. Vi såg på en film som hette ond aning med sandra bullock, som jag dock redan hade sett. Det var mysigt och efter filmen låg vi och pratade. Alla somnade utom jag och filip, men det var inte så att jag inte ville somna utan jag kunde bara inte eftersom lilla filip höll mig vaken hela natten. Ja, tills klockan 6 på morgonen då han lät mig sova. När jag kom hem tänkte jag, fjuu! nu behöver jag bara lägga mig ner i sängen och bara sova bort hela dagen. Men icke sa nicke, jag har tydligen masterclass idag med sången. Så nu har jag fixat iordning mig och så för att snart ge mig av. Usch... Är verkligen inte på humör för sånt här. men men, vad ska man göra? Har snart satt i mig min andra kopp kaffe och börjar faktiskt piggna till lite, det kommer säkert gå bra.. hoppas jag. aja, vi hörs senare!

/ F

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en bra dag 8)

2008-03-28 @ 13:08:13
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0