alltsombehövergörasdagen!

hola!
Igår natt, skrattade jag. Och helt seriöst nu, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Eftersom att jag och My snackade hela natten om snoppar. Hur kissar man om man är kille? vart är kisset någonstans innan det är i toaletten? Vilken är den "normala" färgen på en penis? Vad gör man om man upptäcker en dag att man bara har en pungkula? Vad är normallängden för ett könshår? O.S.V. Ja, fy vad vi garvade. Sen skulle vi kolla på porr men nej, tror ni inte min mamma kommer in i rummet precis när vi ska kika. Så det blev ingen porr för våran del. Jag har mublerat om i mitt rum, så det kändes ganska konstigt att vakna upp i fel ände av rummet. Jag antar att jag lär vänja mig. Igår städade jag också hela mitt rum så, ja i alla fall igår var det skinande rent. Och ja idag, ska jag väl försöka få bra saker gjorde. Typ som att plugga, städa lite till, köpa lite nya saker till mitt rum och sånt najst. Sen så kommer ju filip hem också, kanske tjyvar med honom ut på en promenad om han hinner. Ja, så ser väl min dag ut. Jag tror jag ska börja lira gura igen! Jag spelade gitarr när jag var liten men inte länge, men när jag rensade i mitt rum igår hittade jag gamla gitarrböcker så jag tror jag ska försöka börja igen, och sen på piano också. TJOHO! Men i alla fall, nu ska jag nog göra mig iordning. byebye!

/ F


Kommentarer
Postat av: bella

FOTAFOTAFOTA! jag är nyfiken på hur rummet ser ut.

2008-05-18 @ 16:38:11
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0