dagens, och lite till!

Madonna ft. Justin Timberlake - Four minutes

Hejsan! Ja, dagens låt hamnade här av en särklid anlednign. Jag har nämligen märkt att man blir fett taggad av den, men vill liksom springa runt i hela lägenhet, skrika lite, sjunga högt, plugga (:O) och ja en massa tokiga grejer. Ja, så det var väl den största anledningen till att four minutes belv dagens låt. Jag har faktiskt pluggat en hel del nu sen senaste timmen. Känner mig ganska stolt faktiskt. Även fast det är en lång bit innan jag är klar så känns det än så länge helt okej med tiden. Ikväll är det kanske som många vet melodifestivalen. Inget direkt som intresserar mig men jag tror faktiskt att jag ska kolla. Eftersom jag har lovat min mamma att jag ska vara hemma.
Föresten, jag ser ut som en emo! HEJDÅ!

 / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0