depression i hög grad!

Hej mina vänner!
läget? Med mig är det väl helt okej, nu i alla fall. Dagen har varit ganska sämst i alla lägen, ungefär. Den började med ett besök till my på morgonen som smällde igen dörren på mig även fast jag var hur trevlig som helst. Ett ganska rejält tecken på att hennes dag inte hade börjat så bra heller, så jag bar mig av till skolan istället. I skolan var alla cp, och ja jag fick damp, på alla. Sen blev jag irriterad på att en person dissade mig, men nej, det var bara en illusion eftersom jag redan var irriterad. Sen på No lektionen så fick jag damp, fullkomligt jätte mycket damp på våran No lärare för att jag inte fick gå ut och jobba. Så jag la mig på katedern och strejkade! Sen träffade jag och My, emil och filip.. Då belv allt genast bättre! och jag blev på bra humör igen. Emil är så jävla rolig så man måste bara dööö, fy fan man kan verkligen inte hålla sig för skratt.
En grej som man inte kan hålla sig för skratt är:

- Hej Emil!
- Hej Felicia!
- Vad ska du göra idag?
- Ja, vad ska jag göra idag....

Han upprepar allt man säger och det är inte så att det händer ibland, utan HELA TIDEN! Försök att hålla dig för skratt då liksom. Aja, sen gick jag på sång. Och efter sången blev jag glad när min telefon ringde och min vän erica hördes i andra änden. Så jag hade en trevlig konversation med henne, men till slut var hon tvungen att lägga på. snyft.. Och nu är jag hemma, funderar på att ringa någon. Men nej, felicia ska plugga! tjingeling!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0