Efter 2 timmar

FELICIAS TO DO LIST.. TODAY!

1. Skriva So-uppsats
2. Skriva klart gympaskiten!
3. Läsa 100 sidor tills imrogon
4. Plugga engelska.
5. Kolla på flera låtar till mig och filip
6. Lösa problemt med att jag inte kommer ha någon dusch imorgon bitti.
7. Städa lite
8. Läsa allas bloggar
9. Planera helgen
10. Kanske ringa: My, Veronica, Filip, Bella!
11. Ta reda på när erica kommer hem från Paris
12. kanske skriva ett till skitbra blogginlägg!

Ja man kan ju säga att jag har gjort dom allra viktigaste sakerna i alla fall. SAJK! shit jag börjar få lite bråttom nu, istället för att göra viktigt plugg har jag suttit och laddat ner en massa musik och hållt på.. USCH! FY FELICIA!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0