enormt roligt

tjohej!
jag har precis lagt på efter en väldigt lång pratstund med filip, närmare 2 timmar.
Klockan var ungefär 19.30 när jag till min förväning lyfte på luren och Joakim Granslätt tilltalade mig, men olyckligt nog var det inte han som ville prata utan bara My. Hon ville komma hem till mig och, ja snäll som jag är så gick jag med på det. Hon kom hit och åt, och medans så ringde vi filip. Och som vi skrattade, åt allt möjligt konstigt. Men kul var det i alla fall. Vi hade en lång diskussion om något som inte får nämnas vid namn och sedan en massa annat strunt. Jag kollade på när my kissade, skrattade och blev deprimerad. Det var en grymt rolig och hädelserik kväll. KUL! Imorgon ska jag vara med Erica och Filip, jippie! urskoj, men senare på kvällen ska jag åka till landet.. mindre skoj, men aja. Nu ska jag nog försöka sova så att jag inte är trött imrogon! bye!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0