everything's just wonderful

hej alla pigga och glada!
Igårkväll var det inte ett så bra avsnitt av desperate housewifes, trist. För jag såg verkligen fram emot det, men det var ju inte dåligt såklart, hur skulle det kunna vara det? Efter desperate housewifes så var det ju chistine, och det är ju så jävla roligt så man dööör! Under det hemskt roliga programet ringde filip, vi hade en trevlig konversation om allt mellan himmel och jord. Men efter kanske en timme kände jag att det var bäst att gå och lägga sig så vi la på. Sen somnade jag fort som attan, och nu när jag vaknade imorse var jag hur pigg som helst. Grymt skönt! Och ja, idag ska jag klippa mig och vara lite med vonkan, kul! Men efter klippningen så har jag inte mycket för mig eftersom jag inte måste göra något omprov denna vecka, så om det är någon frivillig ring! Imorogon ska jag vara med fillepille, kul! Kanske ska följa med honom och emil ut och jogga, OFTA säger jag.. Jag kommer aldrig orka springa så långt dom springer, så jag kanske cycklar bredvid, om jag ens orkar det. haha, synd felicia. aja, ska fortsätta med att göra iordning mig nu. puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0