felicia är inte så duktig.

tjohej!
egentligen borde jag inte skriva detta inlägg men jag bryr mig inte. Jag ska sluta bry mig, för jag orkar inte längre. Mina föräldrar har helt plötsligt blivit helt cp och jag skoltrött. Har typ "engelskaprov" imorogon och nej jag kan det inte. Försöker och det går väl, men jag orkar verkligen inte, någon som vill starta klubb?
Men imorgon, då ni! Då har jag ett liv igen och jag behöver inte sitta inne hela dagen och plugga utan jag kan röra mig ute i naturen, se vackra fåglar och glädja mig åt alla andra skoltrötta som måste sitta hemma och plugga medans jag har det toppen med den glass i handen. Men jag ska faktiskt inte klaga så mycket för efter skolan stack jag och my till musiken med filip och rickard, och lyssnade på när dom övade med åkerman och karin. Det blir riktigt bra! Men aldrig bättre än vårat, MOHAHA! Medans vi satt där och väntade på att få gå hem till vonka som skulle bjuda på tårta eftersom hon fyllde år fick vi också känna på hur det är att vara idoljurryn, riktigt skoj!
Sen bar det hem till vonka där vi käkade oss feta på tårta. JAG MÅSTE BÖRJA TRÄNA SÅ ATT JAG INTE BLIR FET, igen.. I alla fall, jag och my fick för oss att äta med händerna och tillslut så startades ett krig mellan oss, det slutade med att jag och my hade tårta över hela kroppen. Ansiktet och brösten var mest drabbade, ja och nu stinker jag spya/sur mjölk. Vill du lukta på något äckligt, kom hit! Ja, så nu måste jag komma på något sätt att få bort stanken, medans jag ska försöka plugga. jaja, well well. Imorgon ska jag i alla fall kolla på desperata hemmafruar med myran eftersom hennes mamma var så snäll att spela in det. Aja, en liten fråga..

image185 image186

jordgubbs eller prinsesstårta?

/ F


Kommentarer
Postat av: Åkermanskan

prinsesstårta, lätt. :) och du, glöm inte att kidnappa klavéus sen, haha! ^^ ;)

2008-05-07 @ 19:49:23
URL: http://emotionsrundeep.blogg.se
Postat av: My

JORDGUBBSTÅRTAAAA!!!! :D

2008-05-07 @ 20:19:05
Postat av: Åkermanskan

amen åh. vad vimsig jag kan vara då. jag menar självfallet jordgubbstårta x') jordgubbar är ju skiten. :)

2008-05-07 @ 21:14:30
URL: http://emotionsrundeep.blogg.se
Postat av: Sofia

En härlig kväll med tårta och leken "jag har aldrig" som var mycket lärorik :D puss

2008-05-07 @ 22:16:48
URL: http://soffelull.blogg.se
Postat av: felicia

åhh, great! jag får nog säga att jordgubstårta får mig på fall, men det kanske är lite mer somrigt. Sen prinsesstårta är lite mer "hej, jag fyller år". Beror på tillfälla, men båda är ju supergoda!

2008-05-07 @ 22:20:07
URL: http://futurewoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0