fin dag

hejhej!
Hur mår ni? Ibland får jag damp, nu har jag damp. Jag hade precis skrivit värsta bästa och långa inlägget och tror ni inte att min data dampa och stängde av sig. Jaja, bara att bröja om då. Jag tänkte precis på min urtöntiga telefonsvarare.

- Hej de är Felicia!
- Hej, hörru... (den väldigt lättlurade vännen)
- Hur mår du?
- Jo jag mår bra, sjdå? (fortfarande lurad)
- bra, jo juste jag glömde att berätta en sak. Det här är min telefonsvarare.... osv

Problemet är det att jag inte kan spela in en ny, min mobil beter sig lite konstigt. Men visst är det ganska roligt när ens lättlurade vänner kommer fram till en och berättar väldigt argt om hur dom blev grundlurade och konstaterar att dom aldrig mer ska blir lurade av min telefonsvarare igen. Men en vecka senare händer samma sak igen. Ganska kul faktiskt. Till min dag. Idag så var det en väldigt kort och skön dag. Jag slutade ungefär runt 11, då gick jag och myran hem till henne för att käka och kolla på Desperata hemmafruar. OMG säger jag bara (ni som är lika besatta av desperete som jag fattar)! Sen så gick jag tillbaka med my till skolan eftersom hennes halva av klassen hade inte slutat än. Sen satt jag en stund och väntade på filip, rickard och erica. Ungefär vid halv 2 så mötte jag upp erica och det bar hem till mig och efter ett tag fick vi också sällskap av rickard och filip. Hemma hos mig så spelade vi guitar hero och bakade sconse. Sen gick vi på en promenad. Rickard begav sig hemmåt först men inte länge efter så gick eirca också, jag och filip han inte vara så länge innan han också var tvungen att gå. Och nu har jag precis gjort mitt gymnasienval och till min förvånad så kommer jag antagligen börja på kärrtorps gymnasium. Men det blir säkert bra. Jag valde att inte söka sam/språk på södra, tror inte att det är något för mig. Men snart ska jag i alla fall till mitt hemska (förlåt) land. Där vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det blir väl en hel del sola och sånt av. Kanske till och med tar det första doppet i det blå i helgen också men vi får se. Hoppas att nästa gång jag skriver har jag mycket roligt att berätta! CIAO! (nu skulle det ha varit en fett gullig bild på filip och rickard men blogg.se dampar...)

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

AH! jag kommer bli jätte-jätte-ensam. alla ska börja på kärrtorp. lova att ringa mig någon gång ibland? haha. puss

2008-05-09 @ 21:57:12
URL: http://casualfab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0