gaah, eller nej.

ÅHHHHH!!!
jag är såhär nära på att bara skrika det högsta jag kan!
Jag hatar min pappa, helt seriöst. Visst ibland kan han vara helt okej, men oftast är han bara orättvis. Ja, och somvanligt så bråkar vi för det minsta lilla. Han stör sig på småsaker, men dom småsakerna han gör som jag stör mig på, nej dom har visst ingen betydelse och han blir bara ännu argare om jag tar upp det. Jaja, dagen var hur najs som helst faktiskt, även fast den var ganska stressig. Den började med skolan, bläää. men det är ganska skönt nu, faktiskt, inte så mycket att göra och så. Sen så ja, efter skolan gick jag och My till musiken och spelade en massa sköna låtar. kul! Efter det så gick jag för att träffa filip, vi gick hem till mig och åt. Kollade lite på seinfeld, och faktiskt måste jag erkänna att det var ganska kul. Efter detta bar det av till farsta, eller farsta gymnasium för filip kanske. Medans han gjorde muntilga nationella i engelska A så gick jag för mig själv och strosade i farsta. Det var ganska ensamt så jag valde att slå en pling till Bella, och hon pratade så gärna. När filip var klar drog vi in till stan för att leta present till magda, men vi hittade inget. Så jag kom på den briljanta idén att vi skulle baka något åt henne, och filip hoppade av gläjde när min underbara idé flög ur min mun. Men först var vi tvungna att tjacka skor till fillepille, OCH GUD SÅ FINA DOM ÄR! Ett par lila mockaskor (adidas) med rosa palmer bak i hälen. Gööfina, men det bästa var att jag fick påsen (JIPPIE!). Efter det åkte vi hem och bakade, men det var lite brist på ingredienser så vi fick tjata till oss lite av my som då kom för att göra oss sällskap. Ja, och sen när hon väl var där så kom vi på att vi inte hade något mjöl. Så jag och filip cyklade för att köpa, och aldrig mer säger jag. Filip cyklar som en tok ska jag säga, jag trodde jag skulle dööö. Men men, efter bakningen gick jag och filip för att plocka blommor, och påvägen så träffade vi upp my som redan hade gått för länge sedan. Så vi tre gick hem och överaskade magda och hon blev stormglad! Kul, ja och sen stannade vi där ett tag för att bara mysa lite, och ja sen gick vi. Filip ska ju åka på klassresa nu i helgen så det tog ett tag att säga hejdå. Men efter ett tag var vi påväg hem igen. Och nu är jag här.. hemma..uttråkad..trött..men ändå pigg, och ja.. ähh. nu får det räcka, har skrivkrap! Puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0