glad skulle jag vara, men ack!

hejsan!
sitter här och funderar medans jag lyssnar på regina spektor - The ghost of corporate future. Den är ju väldigt bra! tycker jag i alla fall. Idag är jag på bättre humör, men jag är fortfarande arg. Riktigt arg om jag tänker efter, eftersom jag har fått reda på lite småsaker idag som bara gör saken värre. så, denna person vill jag ska dö! jaja, idag i alla fall var det skola. Och jag har blivit fett dålig på att vara i skolan, för jag bryr mig typ inte längre. Kommer för sent och har mig.. SKÄRPNING FELICIA! (nu bytte jag till regina spektor - love affair, tror jag ska ha ett litet regina maration idag!) Back to the day, i alla fall. Dagen var ganska najs, dom brukar vara det nu här i slutet även fast det finns en hel del att göra. Efter skolan beslöt jag, vera och hanna oss för att trava ner till musiken. Där satt vi inte länge för vi pallade inte, så jag och hanna gick och satte oss i skolan. Och till våran stormförtjusing så slutade en massa roliga människor som då kunde göra oss sällskap (olivia, jacinta,filip,rickard och emil). Där satt vi ett tag och snackade om allt mellan himmel och jord men sen var det dags att bege sig hemåt. Så jag, olivia, jacinta och hanna gav sig hem till mig för att svulla i oss en massa mackor. Och ja dom gick väl efter ett tag när allt bröd var slut. haha! Och nu har jag pluggat i några timmar. TJOHO! känner verkligen att jag får saker gjorda nu, skönt. Men jag känner ändå att jag måste skriva en to do list, så här kommer en to do list.

FELICIAS TO DO LIST.. TODAY!

1. Skriva So-uppsats
2. Skriva klart gympaskiten!
3. Läsa 100 sidor tills imrogon
4. Plugga engelska.
5. Kolla på flera låtar till mig och filip
6. Lösa problemt med att jag inte kommer ha någon dusch imorgon bitti.
7. Städa lite
8. Läsa allas bloggar
9. Planera helgen
10. Kanske ringa: My, Veronica, Filip, Bella!
11. Ta reda på när erica kommer hem från Paris
12. kanske skriva ett till skitbra blogginlägg!

Ja detta hade jag tänkt att få gjort idag! Men gud vad jag inte kommer hinna. I alla fall, imorogn ska jag in till stan med den sköna sofia. TJOHO! Jag ska nämligen köpa sådana urgulliga bambo örhängen. Längtar så,  och jag hoppas att det kanske slinker ner något mer hem. Men vi får se. Sen ska jag skriva lite uppsats när jag kommer hem. På fredag ska jag vara med filip, ja.. och vi får se vad vi hittar på. Jajuste på fredag ska jag också färgga håret. TJOHO! hoppas att det blir bra, ska nog färga tillbaka till den hårfärgen som jag alltid har haft (om man inte räknar med min riktiga hårfärg). alltså typ mörkmörktbrunt. Jaja, nu ska jag nog plugga lite till. tack och hej leverpastej!

image223
Dom här örhängerna hade jag tänkt att köpa. Men vad tycker ni, ska jag köpa silver eller guld? Är nog inne lite på guld, men vad sägs?

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0