god morgon god morgon, hör alla fåglar sjunga, god morogn god morgon i kör!

godmorogon!
det var ganska jobbigt imrose eftersom jag inte hade någon dusch. Men smart som felicia är kom hon på att hon han gå till skolan en gång utan att ha duschat på morogonen. Så ja, visst jag kanske har en liten sådan bad hair day men jag överlever. Tur att det var någon klok person som kom på tofsen. Nu sitter jag och kollar in vakna med the voice och det är ganska bra faktiskt. Tex idag så har jag fått reda på att han som gjorde tintin fyller år idag, så jag ska säga det till emil för att verka fett kunnig, (emil älskar tintin). Idag ska jag ju in till stan, tjoho! Men vi får se om jag kanske kommer hem med någon liten påse, förhoppningsiv i alla fall. Aja, ska fortsätta göra mig iordning! byebye!

/ F

Kommentarer
Postat av: My

Haha, har precis samma problem med håret idag!

2008-05-22 @ 07:37:05
URL: http://remotecontrolface.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

Kram Jessica
(www.jessi.se/webshop)

2008-05-22 @ 11:30:38
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0