god morgon!

hejsan!
idag kommer det bli bästa dagen. tjoho! Jag ska idag med min klass till upplandsväsby och åka till något ställa och göra en massa roliga saker som: bilkörning, laserdome, pistolskytte,mjölka kor o.s.v.! KUL RIGHT? ja, där ska vi vara tills klockan 5 på eftermiddagen. Sen ger vi oss av hemmåt, senare klockan 7 på kvällen ska vi mötas i sickla för att gå på restaurang. Det kommer bli hur skoj som helst ju, och det bästa är att vi slipper skolan! När jag kommer hem senare måste jag plugga, hur kul kommer det bli på en skala? Men men, man kan väl säga att det jämnar ut sig om man tänker på hur kul vi kommer ha resten av dagen. Imorgon har jag ingenting för mig över huvud taget, eller jag kanske skulle in till stan med malin men vi får se. Ja för det är nämligen sista provet på onsdag. tjoho! Sen är det bara att ta det lungt och inte göra ett skit. Eller bara göra en massa härliga sommargrejer. Och snart ska man väl ta första doppet också. I helgen ska jag till landet. TRÅKIGT, men vad ska man göra liksom? Vi åker på lördagen så fredagen får jag i alla fall tillbringa i mitt kära stockholm tills jag drar ut till fucking jävla kuk eskilstuna. aja nu ska jag fortsätta göra mig iordnign! gör en uppdatering om dagen när jag kommer hem, bilder kommer då också! puss!

/ F

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra tisdag :)

2008-05-27 @ 08:43:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0