hatar att plugga

hejhej!
igår var det en bra dag. En väldigt bra dag. bäste dagen på länge faktiskt. Jag färgade håret ju, det belv svart. Kanske inte så bra men jag passar i alla fall i det. Tycker jag. hade tänkt att jag skulle lägga in före och efter bilder snart men jag känner att jag måste sminka mig lite först. Aja, tillbaka till dagen igår. Efter jag hade färgat håret så åkte jag tillbaka till mitt kära stureby för att träffa filip vi tunnelbanan. Sen drog vi hem till mig och gjorde lite allt möjligt. Senare så kollade vi lite på lejonkungen, men tog en paus eftersom vi belv hungriga. Det blev omelett, mums. vi fick också sällskap av My, magda och Hanna. Vi hade trevligt. efter dom hade gått så kollade jag och filip klart på lejonkungen och senare lite på tv. Vi hade urtevligt! Sen kanske vid 12 drog filip, och jag somnade fort efter det. ahh, och nu ska jag plugga. en massa, eftersom jag ska ha en uppsats inlämnad på måndag som jag inte börjat på. aja, byeby!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0