hej och hå!

hejsan alla bra!
idag har min dag varit ganska trevlig faktiskt. även fast jag tjafsade med mina päron. Jag var inne i stan med myran och kikade lite baklänningar och skor (men jag har ju redan köpt min). Jag hade inte tänkt att lägga upp någon bild bara för att jäklas. MOHAHA! Men i alla fall, jag käkade en glass och mitt humör som förut inte varit så bra för bråket med min mamma blev glatt igen. Sen drog jag och my hem till mig och käkade världens godaste mat, haha typ någon slags tortelini (?) som tar typ 3 minuter att kocka men ändå det var kanongott! Efter den lilla måltiden så somnade my i min soffa och vi kom lite försent till teatern. Våran pjäs som vi gör kommer nog bli ganska bra trots allt, eftersom att jag inte trodde att det skulle blir någe bra. Imorogn ska det bli en sån där pluggaochgöraenmassaandrabrasakerdag, förhoppningsvis. Kanske någon mysig längpromenad sådär mot kvällen men vi får se. Jag har ganska mycket den här veckan även fast det inte känns så, så allt plugg går såklart före. Men nu ska jag kika lite på andra avenyn tror jag. Men bara kanske. aja, bye! ohh, by the way, jag har klippt lugg om jag kanske glömt att nämna det. Eller inte jag, My har klippt mig. TJOHO!
Nämen nu kom jag på lite mera att skriva om föresten, jag var ju på landet och myste i helgen. Träffade en vän som jag inte träffat på ett år typ och det var väl ganska trevligt och soligt. Men jag föredrar stan, skönt att jag kommer få vara hemma mycket i sommar. Aja, lite bilder:

    
   
   
 


1. Min vägg, på landet. ja ni ser vad som händer när man inte har något att göra.
2. Mälaren och Emma
3. Mälaren
4. Mälaren, kika in den lilla svarta pricken. Den väckte många skratt.
5. Rullebo, mitt land har faktiskt ett namn!
6. Det byggs och det byggs.
7. Ja, lilla rullebo (?) kanske det kallas. Och snickarbon, där bor emil.
8. Ja rullebo som sagt.
9. Nu kanske det börjar bli tjatigt.
10. HAHA, my och cristoball
11. Världens finaste klänning! Men hade inga pengar..
12. Världens fulaste my!
13. Världens vackraste felicia! i lugg!
14. Sånt här händer när man har tråkigt..

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0