hej, typ 30 grader!

hej!
har precis duschat, är på lite bättre humör. Men är fortfarande ganska irriterad. Mest nu på hur andra beter sig. Och hur folk inte fattar. Men men, det går väl över I guess. Idag har jag och hanna skrivit en låt som jag säkert kommer lägga upp på bloggen imorgon. Det blev faktiskt förvånandevärt bra, för att ha skrivit den på typ en timme. Låten heter än så länge rött, som fären röd. Ganska ivecklad histora eller kanske inte mer ja orkar inte berätta hur låttitlen uppkom. I alla fall, dagen imorogon kommer bli ganska stressig. Efter skolan alltså klockan 12 så ska jag och christian åka in till stan för att shoppa lite smått. Klockan 14.00 ska jag vara tillbaka i skolan för att spela våran låt för filip. Efter vårat låtspelade måste jag vänta på att filip ska sluta för att senare dra hem till honom för att prova kepsar. Eftersom på måndag ska jag ha uppspel på teatern. Ja, och efter filip så ska jag väl hem. Och senare ska jag till vonka. Ja, det är väl min dag imorogn antar jag. Sen i helgen ska jag till landet. BLLÄÄÄÄÄ! och där ska jag göra en film som ett skolarbete, hoppas den blir bra. ska dra nu, måste ladda ner en massa dålig negerdunk! bye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0