helt underbart

hej mina vänner!
jag har äntligen fått tillbaka min data så nu kan jag börja blogga igen. JIPPIE! Det har hänt en hel del på senaste tiden men vissa saker som kanske inte ska publiceras offentligt. Mitt liv är väl nu ganska sådär underbart som man vill att det ska vara. Mina vänner bryr sig om mig, det går helt okej i skolan, jag har en underbar pojkvän, min ekonomi är bra och just idag har mitt utegångsförbud och dataförbud tagit slut. En sak som kanske inte är så härlig är att jag ska spendera helgen på landet. Men livet går vidare, men jag kommer sakna alla. Kanske ska försöka tjata mig till att få stanna hemma.
Igår var det ju valborg som alla vet. och för mig som hade utegångsförbud kanske folk tror att min valborg sög. Men nej, den ägde! Jag och mina vänner My, Vonka, Vera, Magda, Denice, Hanna och Filip grillade nämligen en massa smarrig mat hade mysigt och jättetrevligt. Efteråt så gick jag och filip hem till mig och kollade på ringaren i notre dame, och senare fick vi också sällskap av emil. Det var väldigt trevligt, efter ett tag stack emil och jag och filip la oss ner för att sova. Filip var trött inte jag. Men tillsist så somnade vi. Och nu idag kollade vi också på Eva&Adam fyra födelsedagar och ett fiasko, eftersom vi har blivit helt inne i en Eva&Adam period.
Idag ska jag vara med vonka, kul! Planerna var att åka in till stan men vi är för lata så vi ska hem till henne. Sen ska vi baka sconse och lämna hos filip. Kanske senare sover jag över hos vonka också. TJOHO! Aja, imrogon ska jag vara med filip och vonka och senare ska jag åka till landet och chilla. Kanske plugga lite och så, men vi får se. Aja, nu ska jag göra mig iordning. Men vi hörs kanske senare. PUSS!

image153

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0