hemma igen, dåra!

hejsan!
Ungefär dethär har jag gjort och detta har hänt denna urtåkiga helg:

1. Jag fick reda på att min kompis knullade med sin pojkvän och var nu tvungen att inhandla dagen efter piller.
2. En onödig konversation med filip i telefon, eftersom att vi inte fick något vettigt sagt.
3. Min vän badade, inte jag..
4. Jag väckte my klockan 17.00
5. Lyssnat på en massa musik..
6. Spelat en massa kort
7. Hoppat sudsmatta
8. Haft väldigt tråkiga konversationer med mina föräldrar om saker som inte alls betyder något.
9. En väldigt kort konversation med vonka, jag retades och hon lyssnade. (privat)
10. Önskat att jag var hemma..

Kul helg, eller hur? Som tur är ska jag inte dit på ett tag så nu ska jag ta vara på den tiden jag har kvar i mitt kära stockholm innnan jag är tvungen att åka ut dit igen. Annars har det väl inte hänt så mycket. Men jag har funderat ett tag på att pierca mig i läppen, och nu har jag fixat en ring som jag kan ha där och kolla hur det skulle se ut. Och attans vad jag passar bra i det. synd att jag inte får för mamma.. Men men, ska ut nu. lägger in lite bilder senare! puss!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0