I'm walking on sunshine

Hejhej!
är jag inte ganska tursam av mig. Vi har nämligen fått uppkopplat besök av oss. Det jag menar för er trögtänkta människor är att våra gäster hade med sig bredband. Jippie! Så nu kan jag blogga även fast jag är på landet. I dag i alla fall så har jag varit på landet. Vi drog kanske vi 9 tiden hemifrån för att senare åka till landet. Väl på landet somnade jag runt 12 och vaknade väl runt 3. Och klockan 3 så åkte jag och mina tjocka släkt till ett slott för att äta oss feta på en godsaksbuffé eftersom min mormor fyllde 60 i veckan. Det var jättegott och nu är jag väl en storlek för stor för min balklänning. När vi kom tillbaka shteeekte jag ute på vårat däck och bara myste i solen. Väldigt najst faktiskt. Nu sitter jag och kollar på en film, ingen aning om vad den heter med den går på 6an och den verkar faktiskt ganska bra. Inte konstigt eftersom det bara är bra skådespelare i den, typ julia roberts, denzel washington o.s.v. Men imorogn kommer jah hem, sköönt. eller kanske inte jätteskönt för det är en dag närme min intagning till fryshuset och dumt nog av mig så har jag inte övat någonting. Visst jag kan min egna låt men det är två låtar till jag ska sjunga som jag fortfarande inte kan texterna på, och ja.. det är ju på onsdag. DAGS ATT BÖRJA NÖTA FELICIA! sajk, nu ska jag kolla på film. byebye!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0